vrijdag 6 juni 2008

Reply all is mooi

O o o wat lag ik weer eens in een deuk vandaag...het is een schande maar dit gaat al vanaf 2000 door..het mailcontact met mijn maatjes uit Breda..elke dag is het weer raak.reply all keer 12 man...hieronder een voorbeeld!! Het begon met Boozy..
Erik:
Had geen tijd, gisteren naar supervet feest geweest in Bloomingdale, van Adlink. Goeie vrouwen (danseressen in veel te kleine stewardessenkleding en pilotenbrillen op, bacoos en DJ's (Suzie Q, erg chill).
Rob:
doie danseressen zijn van mij!
Erik:
Dat is goed, neem ik die levende wel, die gisteren zo lekker aan het dansen waren.
Rolf:
Lol
Guido:
Haha, rob claimt dooie danseressen... hihi
Rolf:
Als dooie vrouwen ook meetellen dan is Marilyn Monroe van mij
Guido:
Mag ik dan alle lekkere wijven claimen wanneer ze dood zijn? Geen idee wat ik ermee doe, maar ik geloof wel in leven na de dood....

Geen opmerkingen: